§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.grind-house.pl (dalej: „Sklep”) prowadzony jest przez:
    GRINDHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą przy ul. Jutrzenki 114E / LU01, 02-231 Warszawa, Polska;
    NIP: 5223312199, REGON: 529737828, KRS: 0001129311; kapitał zakładowy: 30 000 zł; data rejestracji: 25 września 2024 r.;
    adres e-mail: [email protected]; tel.: 517 629 781.
    Adres do zwrotów: ten sam co siedziba Spółki.
  2. Regulamin określa:
    1. warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu (dalej: „Umowa Sprzedaży”),
    2. tryb postępowania reklamacyjnego,
    3. zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep,
    4. warunki zawierania i rozwiązania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Postanowień niniejszego Regulaminu zobowiązany jest przestrzegać każdy klient (dalej również: „Klient”) korzystający ze Sklepu.
  4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy:
    • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (z 18 lipca 2002 r.),
    • ustawy o prawach konsumenta (z 30 maja 2014 r.),
    • ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (z 23 września 2016 r.),
    • Kodeksu cywilnego (z 23 kwietnia 1964 r.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  5. Korzystając ze Sklepu i podejmując czynności zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży lub korzystania z usług elektronicznych, Klient akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu.
  6. Dane Klientów przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności dostępną pod adresem:
    www.grind-house.pl/polityka-prywatnosci. Korzystając ze Sklepu, Klient oświadcza, że zapoznał się z tą Polityką i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych.

§ 2 DEFINICJE

  1. Formularz Zamówienia – elektroniczny formularz dostępny na stronie www.grind-house.pl, umożliwiający złożenie Zamówienia.
  2. Klient – osoba fizyczna (Konsument) lub osoba prawna lub jednostka organizacyjna (Przedsiębiorca), która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę ze Sprzedawcą niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową we własnym imieniu.
  5. Produkt – rzecz ruchoma (w tym także produkt cyfrowy) oferowana w Sklepie, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  6. Regulamin – niniejszy dokument.
  7. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.grind-house.pl.
  8. Sprzedawca / Usługodawca – GRINDHOUSE Sp. z o.o.
  9. Umowa Sprzedaży – umowa zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem jest sprzedaż Produktów.
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, składane za pomocą Formularza Zamówienia, stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
  11. Cena – wartość wyrażona w złotych polskich (PLN), jaką Klient jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt; cena widoczna w opisie Produktu nie zawiera kosztów dostawy.

§ 3 INFORMACJE O PRODUKTACH ORAZ ICH ZAMAWIANIU

  1. Sklep prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Informacje na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego; Klient składając Zamówienie, składa ofertę zakupu Produktu na warunkach opisanych w Karcie Produktu.
  4. Ceny Produktów podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają wszystkie składniki; nie zawierają kosztów dostawy.
  5. Zamówienia można składać za pomocą Formularza Zamówienia – 24 godziny na dobę, przez cały rok kalendarzowy.
  6. Warunkiem złożenia Zamówienia jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja poprzez zaznaczenie pola „Akceptuję Regulamin” w Formularzu Zamówienia.

§ 4 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Aby zawrzeć Umowę Sprzedaży, Klient musi złożyć Zamówienie za pośrednictwem Formularza Zamówienia zgodnie z § 3.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta.
  3. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia (dane Klienta, Produkt, cena, koszty dostawy),
    2. wzór formularza odstąpienia od umowy,
    3. Regulamin wraz z pouczeniem o prawie do odstąpienia od umowy.
  4. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 2.
  5. Każda Umowa Sprzedaży zostanie potwierdzona dowodem zakupu dołączonym do przesyłki (paragon lub faktura VAT, jeśli wymagany).

§ 5 SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
    1. przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy:
      IBAN: PL 59 1140 2004 0000 3802 8525 0980 (MBank) – w tytule należy wpisać „Zamówienie nr …”.
    2. płatność elektroniczna (szybki przelew online, karta płatnicza) za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatności.
  2. W przypadku przelewu tradycyjnego Klient ma obowiązek dokonać zapłaty w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, o ile umowa nie stanowi inaczej.
  3. W przypadku płatności elektronicznej Klient realizuje zapłatę przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia.
  4. Produkt zostanie wysłany dopiero po odnotowaniu płatności na koncie Sprzedawcy (w przypadku przelewu tradycyjnego) lub po pomyślnym zaksięgowaniu płatności elektronicznej.

§ 6 KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

  1. Koszty dostawy Produktu ponosi Klient. Dokładna wysokość kosztów dostawy zostanie wyliczona w trakcie składania Zamówienia i zależy od:
    • rodzaju usługi przewoźnika,
    • wielkości i wagi Zamówienia.
  2. Na termin dostawy składa się:
    1. czas kompletowania Zamówienia (ok. 1–2 dni robocze),
    2. czas dostawy realizowany przez przewoźnika (zgodnie z deklaracją przewoźnika, zazwyczaj 1–3 dni roboczych) – dostawa odbywa się wyłącznie w dni robocze (pon.–pt., z wyłączeniem świąt).
  3. Szczegółowe koszty dostawy pojawią się podczas składania Zamówienia i będą bazować na wielkości oraz wadze zamówienia.
  4. Zakupione Produkty oferujemy wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem usług Poczty Polskiej lub firm kurierskich.

§ 7 REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Podstawą i zakresem odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem w razie braku zgodności Produktu z umową jest ustawa o prawach konsumenta (z 30 maja 2014 r.). Wobec Przedsiębiorcy podstawę rękojmi określa Kodeks cywilny (z 23 kwietnia 1964 r.).
  2. Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Produktu z umową, który istniał w chwili wydania i ujawnił się w ciągu 2 lat od wydania Produktu (chyba że Sprzedawca określił dłuższy termin przydatności).
  3. Zgłoszenie reklamacji Klient może złożyć:
    • pocztą elektroniczną na adres: [email protected],
    • listownie na adres: ul. Jutrzenki 114E / LU01, 02-231 Warszawa.
    W zgłoszeniu należy podać jak najwięcej informacji dotyczących przedmiotu reklamacji (opis nieprawidłowości, data ich wystąpienia, dane kontaktowe).
  4. Klient-Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy do oceny wady; Sprzedawca odbiera Produkt na swój koszt.
  5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak decyzji w ciągu 14 dni oznacza uznanie reklamacji za zasadną.
  6. W razie uzasadnionej reklamacji Sprzedawca, według wyboru Konsumenta:
    1. naprawi Produkt lub wymieni na nowy, wolny od wad,
    2. obniży cenę Produktu (o równowartość proporcji wadliwego elementu),
    3. w razie odstąpienia od umowy – zwróci wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności (w tym koszty dostawy), najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania zwróconego Produktu lub dowodu jego odesłania.

§ 8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient-Konsument zawierający umowę na odległość może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając oświadczenie w terminie 14 dni.
  2. W razie odstąpienia umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  3. Zwrot Produktu należy kierować na adres:
    GRINDHOUSE Sp. z o.o.
    ul. Jutrzenki 114E / LU01
    02-231 Warszawa
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  5. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania żądania zwrotu, dokona zwrotu kwoty za Produkt wraz z najtańszym zwykłym kosztem dostawy użytym przez Klienta oraz kosztem dostawy o ile ten był naliczony. Zwrot nastąpi tym samym sposobem, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób, niewiążący się z dodatkowymi kosztami dla Konsumenta.
  6. Jeśli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie musi zwracać wyróżniającej się części kosztów dostawy.
  7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Konsument ponosi wyłącznie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
  9. Termin na odstąpienie od umowy liczy się:
    • dla umów, w których Sprzedawca wydaje rzecz, od dnia objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta (lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik).
  10. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do:
    a) Produktów cyfrowych (np. pliki do pobrania, dostęp do kursu online, licencje) dostarczanych w formie elektronicznej, jeśli:
    • Klient wyraził wyraźną zgodę na natychmiastowe wykonanie świadczenia przed upływem 14-dniowego terminu,
    • został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od umowy przed zawarciem Umowy Sprzedaży (zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta).
      b) Towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
    Procedura zakupu produktu cyfrowego:
    1. Klient przed złożeniem Zamówienia zaznacza w Formularzu Zamówienia pole:
      „Wyrażam zgodę na natychmiastową realizację zamówienia produktu cyfrowego (np. e-book, dostęp do szkolenia online) przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy i potwierdzam, że rozumiem, iż w związku z tym tracę prawo do odstąpienia od umowy.”
    2. Po rozpoczęciu pobierania/udostępnienia produktu cyfrowego Klient nie może odstąpić od umowy (brak prawa do zwrotu).
    3. Reklamacje dotyczące wad produktu cyfrowego (np. brak lub uszkodzony plik, problem z dostępem) Klient zobowiązany jest zgłosić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu na adres e-mail: [email protected] (lub listownie pod wskazany wyżej adres Sprzedawcy).
  11. Prawo odstąpienia przysługuje Sprzedawcy i Klientowi również w przypadku niewykonania zobowiązania przez drugą stronę w terminie ściśle określonym w umowie.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz należy wypełnić i odesłać, jeśli Klient chce odstąpić od Umowy Sprzedaży)

Adresat: GRINDHOUSE SP. Z O.O. ul. Jutrzenki 114E / LU01 02-231 Warszawa e-mail: [email protected]

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

– Ja/My (*) ……………………………………………………………………..
[imię i nazwisko Klienta (Konsumenta)]

– Adres: …………………………………………………………………………………
[adres Klienta]

– Adres e-mail: …………………………………………
[adres e-mail Klienta]

– Numer telefonu: ………………………………………

– Numer Zamówienia: ……………………………………

– Data zawarcia Umowy Sprzedaży: …………………………………

– Niniejszym informuję/imy () o moim/ naszym () odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy/produktów (*):

Nazwa produktu: …………………………………………
Ilość: ……………………
Cena: ……………………

– Data otrzymania produktu (lub rozpoczęcia realizacji świadczenia w przypadku produktów cyfrowych): ……………………….

– Data (dzisiaj): …………………………

– Podpis Klienta (tylko w przypadku formularza przesyłanego pocztą): ………………………………

– Czytelny podpis Konsumenta

(*) Niepotrzebne skreślić.


§ 9 RODZAJE I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu zawieranie Umów Sprzedaży Produktów.
  2. Świadczenie tych usług odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Sprzedawca ma prawo zamieszczać w Sklepie treści reklamowe, które stanowią integralną część Sklepu.

§ 10 WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie usługi „umożliwienie złożenia Zamówienia” jest nieodpłatne.
  2. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polega na udostępnieniu Formularza Zamówienia i trwa do momentu złożenia Zamówienia lub zaprzestania jego składania.
  3. Wymagania techniczne:
    • urządzenie z dostępem do Internetu,
    • konto e-mail,
    • przeglądarka internetowa obsługująca Cookies i JavaScript.
  4. Klient zobowiązany jest korzystać ze Sklepu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, poszanowaniem dóbr osobistych i praw własności intelektualnej.
  5. Niedozwolone jest wprowadzanie treści o charakterze bezprawnym.

§ 11 REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Reklamacje dotyczące działania Sklepu Klient może zgłaszać:
    • e-mailem na adres: [email protected],
    • listownie na adres: ul. Jutrzenki 114E / LU01, 02-231 Warszawa.
  2. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać możliwie najwięcej informacji (opis problemu, data wystąpienia, dane kontaktowe).
  3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania, i poinformuje Klienta o wyniku.

§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, do czasu zmiany Regulaminu zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikłe między Sklepem a Konsumentami będą rozstrzygane przede wszystkim polubownie, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. W razie braku porozumienia, spory rozstrzyga sąd powszechny właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  4. Jak to przeczytasz, to uśmiechnij się mordo 😀
  5. Powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów i organizacje społeczne ds. ochrony praw konsumentów mogą wspierać Konsumenta w dochodzeniu roszczeń. Konsument może również zwrócić się do platformy ODR (Online Dispute Resolution) pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  6. Klauzula siły wyższej:
    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych wynikających z wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia lub zapobieżenia (np. strajki, katastrofy naturalne, poważne awarie infrastruktury, epidemie), uniemożliwiających wykonanie umowy. W przypadku wystąpienia siły wyższej Sprzedawca zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o tym fakcie Klienta oraz podjąć działania zmierzające do wznowienia wykonywania Umowy Sprzedaży.
  7. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.